zaterdag 15 november 2008

Auckland- Hong Kong- Amsterdam, 18.000 km

Het was een lange reis terug naar huis, maar het is me net als op de heenweg weer enorm meegevallen. Ik ben met prachtig weer opgestegen en doordat ik bij het online inchecken een plaats aan de goede kant van het vliegtuig had uitgekozen kon ik het land tot aan het laatste puntje aan de horizon zien verdwijnen.
Verder geen noemenswaardige gebeurtenissen, het overstappen in Hong Kong verliep weer soepel. Op Schiphol moest ik wel even op mijn koffer wachten, die als 1 van de laatste de band op kwam rollen en daarna was ik nog de klos bij de random bagagecontrole. Maar ik had niets te verberegen, dus kon zonder verder gedoe gauw door naar de trein. Om iets over half negen kwam ik aan op het station in leiden, waar mijn ouders stonden te wachten, die ook Mirre vrijdag alweer thuis hadden gebracht.

Of Mirre nou echt blij was me weer te zien was moeiijk te peilen, maar de koffer werd wel direct verwelkomd als nieuwe slaapplaats :-)


Hoewel ik het geen straf had gevonden om nog wat langer in Nieuw Zeeland te blijven, ben ik toch ook wel blij om weer thuis te zijn. Moe maar voldaan kijk ik terug op een fantastische reis, op de herinneringen kan ik nog lang teren en het reisverslag dat ik hier heb gemaakt is ook een mooi aandenken!

Geen opmerkingen: